Proizvod dodan u košaricu
Kako uputiti klijente da vas pronađu?
Kako uputiti klijente, da vas pronađu?
Kako bi klijenti što lakše pronašli vaše poduzeće, ključno je upotrijebiti različite strategije, koje povečavaju vašu vidljivost i dostupnost.
Predlažemo vam nekoliko korisnih savjeta/prijedloga:
1. Optimizacija internet stranice (SEO)
- Upotrijebite ključne riječi koje vaše stranke pretražuju i uključite ih u sadržaj, naslove, opise i meta oznake na vašoj internet stranici.
- Osigurajte kvalitetan sadržaj koji je relevantan za vašu ciljnu skupinu.
- Povečajte brzinu učitavanja vaše internet stranice.
2. Prisutnost na društvenim mrežama
- Stvorite profile na omiljenim mrežama, kao što su Facebook, Instagram, LinkedIn i redovno objavljujte sadržaje koji su zanimljivi vašim strankama.
- Povežite se sa svojom skupinom pomoću komentara, odaziva na poruke i sudjelovanjem u raspravama.
3. Upotreba Google My Business
- Registrirajte se na Google My Business, kako bi se vaše poduzeće prikazivalo u pretraživaču i na zemljovidu.
- Redovno ažurirajte podatke i odgovarajte na ocjene klijenata.
b
4. E-mail marketing
- Gradite bazu e-mail adresa i šaljite redovne novosti, posebne ponude i korisne informacije.
- Pobrinite se, da vaši e-mailovi budu personalizirani i relevantni.
5. Plaćeni oglasi
- Upotrijebite Google Ads ili oglašavanje na društvenim mrežama, da povečate svoju vidljivost. Na početku investirajte barem 300€.
- Ciljajte oglase na specifične demografske skupine, koje su najvjerojatnije vaše potencijalne stranke.
6. Uključivanje u lokalne skupine
- Povežite se s lokalnim poduzećima i organizacijama te sudjelujte na događajima.
- Povečajte svoju prepoznatljivost s lokalnim promocijama ili sponzorstvima.
7. Kvalitetna usluga i preporuke
- Pobrinite se za odlično korisničko iskustvo, jer zadovoljne stranke često dijele svoja iskustva s drugima.
- Potičite stranke, da ostave ocjene i preporuke na internet stranici.
Unatoč brojnim gospodarskim izazovima, digitalna transformacija tvrtkama pruža brojne prilike – ne samo za preživljavanje, već i za napredak.
Dobra je vijest da sada, više nego ikad, postoji mnoštvo jeftinih i pristupačnih načina za to.
Stvoreno uz pomoć AI i vlastitih resursa iz MKT iskustva.